2015. szeptember 13., vasárnap

Stundenplan Book!Tag

Sziasztok!
Holnap megint suli és én megtaláltam Drew Coel-nél ezt a könyves taget, gondoltam kitöltöm.
Akinek kedve van, vigye, ha könyv tetszik meg, nyomás a könyvtár vagy a könyvesbolt!
Sok sikert a következő héthez. ;)




Mielőtt rátérnék a bejegyzés valós témájára, azért megemlíteném, hogy tegnaptól használom a Blogtervezőt, amivel már majdnem egy évre előre meg tudtam csinálni a blog bejegyzéseit sorrendben. :)
Egyszerű, de király, átlátható, úgy jelölsz benne, ahogy tetszik és praktikus is.

No de akkor lássuk az Órarend-Book!Taget:

MATEK-egy nagyon unalmas könyv
Jókai Mór: A kőszívű ember fiai

Nagyon remélem, hogy a magyartanárom ezt most nem látja, mert eléggé elveszteném a megbecsülését. De mit csináljak, mondjuk ki kereken: rohadtul untam a Kőszívűt, amikor olvasnunk kellett. Ez van.

TESI-egy könyv, amiben valamilyen sport szerepel
Federica Bosco: Szerelmem egy angyal

Balett. Sajnos eddig csak a trilógia első kötetéhez volt szerencsém, de nagyon tetszett a könyv, van benne minden. Szerelem, negatív érzések, tánc...imádtam.



KÉMIA-egy könyv, amit régen szerettél, de most már nem
Fekete István: Tüskevár

Életem első regénye. Nagyszülőknél találtam rá második utáni nyáron és két hét alatt kivégeztem. Akkor nagyon tetszett, most rá sem bírok nézni. Kiszerettem Fekete stílusából, azt hiszem.

TÖRTÉNELEM-egy történelmi témájú könyv
Conn Iggulden: A sztyeppei farkas

Dzsingisz kán életét írja le egy sorozat, A sztyeppei farkas ennek az első része. Nagyon tetszett az írásmód, a terjedelmesség, a folyamatos kalandosság. Remélem jövőre el tudom olvasni a folytatásokat is, egyik nagy kedvencem ez a könyv is. 



IDEGEN NYELV-egy idegen nyelven írt könyv
Friedrich Dürrenmatt: Die Physiker (Fizikusok)

Tavaly kötelező volt német-irodalomból és egészen megkedveltem. Bár se füle-se farka, mégiscsak jobb volt, mint a másik két könyv, amit olvastunk tavaly.

IRODALOM-egy klasszikus regény
Charlotte Brontë: Jane Eyre

Isten tudja, hányszor olvastam, megunhatatlan, imádom, az egyik örök kedvenc könyvem. 
Pedig olyan tényleg nem sok akad. 
Mr. Rochester <3 


FÖLDRAJZ-egy különleges országban játszódó könyv
Jean-Claude Mourlevat: Földlakó

Franciaország elég különleges ország, azon belül is San-Étienne-ben játszódik. 
Épp ezt olvasom és eddig nagyon tetszik.






NYELVTAN-egy könyv, amiben sok nyelvtani hibát fedeztél fel

Azt hiszem, ilyen nem nagyon volt még. Hál' Isten. 

FIZIKA-egy könyv, amit mindig is utáltál és utálni is fogsz
Stephenie Meyer: Twilight Saga

Megutáltatta velem a vámpírokat, a vöröspöttyös könyveket és egy rövid időre magát az olvasást is. Ezen túl azt hiszem, nem kell részleteznem. 

INFORMATIKA-egy könyv, amiről nem tudod eldönteni, szeretted-e vagy sem
Jamie McGuire: Red Hill

A zombis könyvek gondolata egy időben bejött, de rájöttem, hogy annyira mégsem az én műfajom. 
Néha még érzem a késztetést, hogy beleolvassak, de a képek még élesen élnek bennem. 

BIOLÓGIA-egy könyv, amit időnként szeretsz, időnként nem
Christina Bigley: Józsua

Nagyon meg kell lennie annak a bizonyos hangulatnak, hogy ezt a könyvet a kezembe vegyem. Nagymamámtól kaptam még régen és kiskoromban mindig sírtam valamelyik novellán.
De néha beleolvasok még most is. 

ÉNEK-egy zenei témájú könyv
Baranyai Ákos-Angyalosy Eszter: Wonderland 

Ehhez hozzátartozik, hogy kevés könyvet hagyok félbe, de ennek a folytatására nem vitt rá a lélek. 
Viszont mindenképp zenéről szól, Magyarországon játszódik, ami plusz pont, de nekem így sem tetszett. :( 

TECHNIKA-egy könyv, amit vártál, de nagy csalódás volt
Cassandra Clare: Csontváros

Nagyon beharangozták, sokan ajánlották, de végül a legfölöslegesebb karácsonyi ajándék lett belőle, a többi kötetet el sem olvastam...

ETIKA-egy sok tanulságot tartalmazó könyv
Neil Gaiman: Sosehol

Amellett, hogy vicces, Londonban játszódik és van még benne egy csomó pozitívum, megtanultam belőle, hogy sok minden nem az, aminek látszik, sok ember álarc mögött él és hogy hihetek a lehetetlenben mert talán valóra válik.


RAJZ-egy könyv, aminek gyönyörű a borítója
J.R.R. Tolkien: A Hobbit, A gyűrűk ura

Díszkiadásban vannak meg, háromszor mindegyiket olvastam és nagyon szeretem őket, legszívesebben üveg mögött tartanám, annyira gyönyörű, letisztult a borítójuk.

OSZTÁLYFŐNÖKI-egy vicces könyv
Julie Hearn: Nell

Rengeteget nevettem a megfogalmazásán, bár a témája minden, csak nem vicces. 

HITTAN: egy könyv, ami a halálról szól
John Green: Csillagainkban a hiba

Az első könyv, amin sírtam életemben. És az első könyv, ami nem happyenddel végződött. 
Viszont magáért beszél és olyan dolgokat mond el, amit minden tizenévesnek tudnia kéne. 



Remélem tetszett! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése