2015. szeptember 19., szombat

"No Kangaroos", szüret meg ilyenek...

Sziasztok!
Úgy örülök, hogy tudok írni ma! :) Igazság szerint csöppet magam alatt vagyok, plusz kimerültem a héttől és holnap, mikor végre pihenhetnék, természetesen az egész napot végig kell tanulnom. Hát van ilyen, nagyon kemény, de talán egyszer bele fogok szokni.
(hadititok: már szerdán jöttem volna egy tippes-ajánlós bejegyzéssel, de egyszerűen nem volt időm írni. elkeserítő, tudom...mindegy, arról sem maradtok le, áttoltam októberre ;)




Témaváltás, hatalmas mosoly: tegnap Bécsben jártam!!!
Tudni kell rólam, hogy tíz éve tanulok németül, a magyar tárgyaim kvázi már csak dísznek vannak, imádom a nyelvet és Ausztria, azon belül Bécs a nagy álmom. 
Nincs olyan messze itthonról, ez plusz. 
Nem tudom megmagyarázni, miért szerettem meg...
Egyébként utálom a nagyvárosokat, Pesttől meg egyenesen irtózok, de Bécs más. 
Szóval a Berzsenyis osztálykirándulás minden év második, vagy harmadik péntekje, így mi tegnap reggel (nem is kellett olyan korán kelni) nyakunkba szedtük a világot, levonatoztunk Wien Meidlingba, onnan kétszer metróztunk, meglátogattuk a Naturwissenschaftliches Museum-ot, ahol már harmadszor voltam, de megunhatatlan. (A Willendorfi Vénusz a legjobb és kész :3) 
aztán egy egész délutánnyi szabadidőt kaptunk. Voltunk a Burgringen, a Mariahilferen és a Kärntneren, megnéztük a Stephansdomot (megint), leültünk a Burggartenben beszélgetni és baromi jól éreztük magunkat. 
Szereztem két kitűzőt is. Ez azért fontos, mert elkezdtem őket gyűjteni a nyáron és nagyon örülök a két új szerzeményemnek. :)
                                                                                        


Igen, az egyikre az van írva, hogy "Austria-No Kangaroos". Nem hagyhattam ott. Ennyi. A másik szerelem volt első látásra, mert rajta van minden, ami király Bécsben. 
Egyébként délelőtt nagyon szép idő volt, viszont délután egy kicsit esett, persze mindenki lazán öltözött, mert jó időt mondott...hát így jártunk. :) 

Menjünk visszaaa...!


***

A másik, amiről szívesen írnék, a mai nap. Írtam a Pozitív ősz-posztomban, hogy szeretem a szüretet. Hát idén is kaptam belőle. 
Mondjuk az idő lehetett volna sokkal jobb, de minden más a helyén volt. Sokan voltunk, ami nagyon jó, viszont kicsi a pince vészhelyzet esetére, ami rossz. 
16 ember nem tud bepréselődni hét négyzetméterre. Nem és kész. 
Pár tipp, hogy hogy őrizd meg az egészségedet egy nagycsaládi szüreten: 
  • ne hagyd, hogy a betegek arcon köhögjenek
  • ne vág centis lyukat az ujjadba metszőollóval
  • ne melegedj ki a hegyen való le-fel rohangászásban
  • ne szüretelj zuhogó esőben
  • ne szüretelj kopogó jégnél 
  • ha villámlik, nyomás befelé
Egyszerűbben: semmit ne úgy csinálj, mint ma én. Vagyis mi.
Folyt vér, ment a baciátadás (most jöttem ki egy betegségből, jöhet a másik, hurray) fogócskáztunk a szőlőben, a csontomig áztam a szőlő miatt (már csak két sor volt, na) a jégből is kaptunk egy picit és a villám is csak az igazakba vág bele, hát nem? 
Szóval: jól éreztük magunkat, csak majd két nap múlva jelentkeznek a tünetek. :D


Holnap meg kelhetek korán és tanulhatok...szupi. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése